Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
možnosti plateb

Kontakt

Provozovatel:

Malý plavec s.r.o.

Vojtěcha Procházky 11

68201 Vyškov

IČ: 03596630, DIČ:CZ03596630

Telefon:

Mgr. Jana Černá 777 110373 (vedoucí expedice, osobní odběry Vyškov)

Číslo účtu u FIO:

2700700234/2010

Email: info@malyplavec.cz

Jsme plátci DPH. E-tržby: 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zasílání na Slovensko

Zasíláme Slovenskou poštou, doručení do 5 pracovních dnů

Poštovné od 5,8 EUR, ze SK lze platit kartou přes PayU

Přepněte si prosím měnu vlevo nahoře na Euro

Platba předem na slovenský účet:

IBAN SK6283300000002700700234, BIC: FIOZSKBAXXX

Heureka Point

Osobní převzetí na Heureka Point Praha 4, Praha 9, Ostrava, Hradec Králové, Bratislava, Olomouc, Plzeň, Brno, České Budějovice, Ústí n/L a další. Adresy poboček naleznete zde Dále možné převzetí ve Vyškově.

Probíhající akce

Při nákupu nad 1 000 Kč zdarma malý dárek

Při nákupu nad 3 000 Kč doprava zdarma!

Reklamace

Reklamační řád

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.
  2. Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  3. Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:
    - poštou na adrese: Igor Černý, Vojtěcha Procházky 11, 682 01 Vyškov
    - emailem na adresu: info
    @malyplavec.cz
    - osobně na adrese: Igor Černý, Vojtěcha Procházky 11, 682 01 Vyškov​​
  4. Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:
    - doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list),
    - reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
    - podrobný popis závady
  5. V provozovně firmy je spotřebiteli je vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace.
  6. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
    - opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
    - neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou   příručkou,
    - poškození živly (např. oheň či blesk apod.),
    - poškození nadměrným zatěžováním,
    - poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
  7. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
  8. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 8.6.2010 Změny reklamačního řádu vyhrazeny.